Oznurkk Merhaba arkadaşlar kızım 9 aylık oldu hala dişi yok. Aslında altta kabarmalar var ama hiç çıkmayacak gibi ne yapayım bilemedim
bebeklihayatt137_ Tam 9.aya girdigmzde dis belirtisi basladi ve suan ucu gorundu ikisi birden cikiyor sizinde cikar yakın zamanda kabardıysa
annesininbebisi Benimki 9 ay 19 günlük hala diş yok 😁 alttan biseyler hissediliyor ama damağı yaramadı daha baya da kaşınıyor galiba sürekli bir yerleri ısırıyor
mavili_kelebek Kızım da 9 aylık olucak sizin gibi ama hala diş yok korkulacak birşey yok. Eline pırasa sogan sapı verebilirsin. Hakiki zeytin yağına tane karanfil koyu ağzına sürebilirsin rahatlatıyor en azından
almilas_mom Oznurkk hiç korkmayın kızımın disi 12 ay bitince çıktı.hemde aynı anda iki alt iki üst birden 4 disi oldu.gec çıkması daha iyiymiş.doktorumuz 13.aya kadar normal demisti
Oznurkk Allah razı olsun cevap verenlerden ilk kızım 5 ay 20 günlükken çıkartınca ikinciden de aynı performansı bekliyorum 🥹
Cennetmahallesipembe Oznurkk şapşik şuna bak 😂😂yerim ben onu boşver dişi falan 13-14 aylıkken bile çıkarabilir. Elinden bişey gelmez
ygmrbrs Bizimde 4 aylık diş sancıları başladı zaman zamanda zirve yapıyor ama gel gör ki patlama matlama yok ağzına vura vura bi hal oldu çocuğum 11 aylığız (üst dişler geliyor ilk önce)