ilaha9090 merhaba, kızım bir yaşından önceyken biz ayda bir giderdik. Fiziksel muayenesinde ağız burun göğüs kontrolünü zaten yapar yüz üstü koyardı, bacak arasına bakardı yapışma var mı diye ayakları basıyor mu diye kontrol ederdi, batın bölgesini, bıngıldağı kontrol ederdi. Bunların dışında hangi hareketleri yapmasını bekleriz bu aylarda diye anlatır işte kart gösterin, sesli oyuncaklar alın gibi şeylerle bizi yönlendirirdi. Ek gıdayla ilgili bilgilendirmeler yapardı, yaşadığımız soruna çözüm yolları sunardı. Biz gelmeden sorular hazırlardık onları da cevaplardı. Şu an ihtiyaç duyunca ve 6 ayda bir rutine gidiyoruz. Ama kendisi bizi göze, hematolojiye, kulağa ve kalbe yönlendirmişti ki benim kızım sonrasında kalp ameliyatı da oldu. O gidin demese belki de gitmezdik. Düzenli gittiğimiz içşn bazen daha yüzeysel baktığını fark edebiliyorsunuz ama bu bizim için bir problem oluşturmadı hiçbir zaman. Örneğin kızımda hemanjiyom var, bazen unutuyor ben hatırlatıyorum. Biz kendisini çok seviyoruz, sonrasında sticker falan veriyor kızıma yaklaşımı gayet iyi. Ama hiçbir doktor bir kere de anlaşılmaz gibi düşünüyorum. Arkadaşlarımın çok memnun olduğu bi iki doktora götürmüşlüğüm de var Dilek hoca olmadığında ama bence Dilek hanım daha iyi.