asaf5825 Kızlar bebeğim bazen yarım saat bazen 1 saatten fazla emiyor 45 günlük, doyduğunu nasıl anlayacağım, gaz sancısı olsa da emmek istiyor bakıyorum karnı semsert ama o yine de aranıyor
ygmrbrs asaf5825 benim bebeğimde yarım emerdi kendi bırakana kadar da hiç bi zaman ağzından çekmedim ön süt son süt olayı da var ya bitince o çeker bazı bebekler yavaş içiyor 👍🏻👍🏻(kendi düşüncem)
aysi9898 asaf5825 her zaman aç olduğu için aranmaz. Daha çok küçük sizi istiyor olabilir. Gazı olduğu zaman bebekler daha çok emmek ister. ( doktorum böyle söylemişti. Emince rahatlar lar diye) buda kısır bir döngü oluyor haliyle. Emme gaz emme gaz şeklinde. Siz çişli bez sayısını takip edin günde 5-6 kez çişli dolu bez. Doyduğunu gösterir.