beequeen otizmle ne alakası var lütfen aklınızdan otizmi çıkarın eğer genetikte yoksa, varsa da 2 yaşından sonra gözlemleyebilirsiniz ve bu hareketler normal şimdi düşündüm de benim bebeklerim de yapardı oğlum sınırlı gibi bir elini sallardi acıkınca 😂 bir de şimdiden söyleyeyim büyüyünce kafasını sağa sola da sallayacak parmak ucu da basacak kanat da cirpacak adına da 7-8 aydan sonra bakmaya başlayabilir arabaların tekerlerini de çevirecek bunlar otizm belirtisi ama her bebek yapar ve çok normal şeylerdir içiniz simdideeen rahat olsun 😊😊