zehra-98 Böyle bir şey yazacağım aklıma gelmezdi ama Prezervatif yırtıldı Adet olmuyorum ama risk hep vardır hamile kalmak istemiyorum yarın hangi ilacı alabilirim bilgisi olan var mı??? Lütfen olan varsa yazsın
zehra-98 Asafsbn emziriyorum ama en kötü onu alıcam artık yapacak bir şey yok inşallah emzirmeyi etkilemez ama çocuk olmasından iyidir
Belinays_mom zehra-98 eczacıya iyice sorun gerekirse kaç saat mama falan verin dediğiniz gibi çocuk olmasından iyi
hry410_ Ertesi gün hapı alırsanız 8 saat bebek anne sütü almamalı ilk süt sagilip sonraki verilmeli demisti doktor bana
zehra-98 hry410_ demek ki başka çözümü yok teşekkürler ilk sütü sağacağım illa sekiz saat mi onu bende soracağım
zehra-98 suheyla92 sadece anne sütü alıyo o yüzden sordum aslında ama sanırım tek çözüm bu başka ilaç yok artık eczaneye sorucam yoksa doktora