ymrrrr merhabalar, oğlum şu an 18 aylık ve doktorumuz -profesör- bize 1 numarayı hiç değiştirmeyin anne sütüne en yakını bir numara, diğer numaralar biraz pazarlama işine giriyor dedi, hala bir numara veriyoruz -uyku öncesi falan tabi eskisi gibi sürekli değil- , biz bu şekilde devam ettik, içinizin rahat etmesi için doktora da danışabilirsiniz.