ygmrbrs Şubatta kızımın ilk doğum günü çok kalabalık bi aileyiz😂 eşimin tarafı kendi ailem toplam 50 kişi üzeridir sizce şimdiden ikramlıkları yapıp buzluga atmalı mıyım ve ne yaparsam bereketli ve kolay olur 😂😂
Fikk Bak böyle olmuştu attığım kişiden aldım lezzetli ve tazeydi kendin de yapabilirsin merağın varsa ☺️