arasinnannesi2704 Kızlar boynumda ağrı var at kestanesi sürünce ağrım kesiyor ama bebek emziriyorum sakıncası olur mu acaba bilgisi olan var mı?
Obsesifkompulsifbozukluluk arasinnannesi2704 ben bilmeden kullandım bir şey olmadı gebeyken de ful 9 ay kullanmıştım
Snp57asel arasinnannesi2704 ay ayni dert bende de vardı belim agriyodu annemde varmış iyi geliyor dedi bana dün akşamda masaj yaptirdim Bi nebze de olsa iyi geldi ne zararı varmış ki ben emziriyorum krem yani yemiyoriz icmiyoruz sonuçta