kızlar bebeğim 1 yaşında bazen bana vurduğunda hayır diyorum sesim yükseliyor ve o kendini saklıyor üzülüp gitmiyor ağlamıyor gülüp devam ediyor bende tepkisiz kalıyorum tepki verdiğimde daha çok yapıyor bugün gece uyku konusunda beni çok zorladı 2.5 saat yatakta dönüp durdu, son yarım saat bende tırlattım kızdım yine yüzünü sakladı o öyle yapınca üzülüyorum sizce yüzünü saklamasının sebebi nedir bi 4-5 sn saklanıyo sonra gülerek devam ediyor. kızdığım için sabah özür dilicem konuşucam onunla. kızıyorum sonra vicdan azabı çekiyorum çok sinirleniyorum kendime. bu arada her zaman kızmam bağırmam yani sürekli bir şey değil. canım aşırı yandığında hayır diye bağırabiliyorum bazen. bunu da aşmam gerek susmam gerek bence.