Merhaba oğlum Şubat ayında 3 yaşına girecek şişimizi tuvalete yapıyoruz altımıza yapmıyoruz ama maalesef kaka deyince beze yapıyoruz Ben alıştıramıyorum yoruldum artık gerçekten lütfen bana yardımcı olur musunuz korkuyorum beze yapacağım diyor sticker denedik televizyonun karşısında yapmaya çalıştırdım telefon verdim eline yapmaya çalıştırdım kesinlikle oturmuyor