İyi geceler kızlar olay şu ki regl dönemim 3 gün gecikti ve sonrasında oldum bittikten bir hafta sonra ara kanama başladı kasıklarımda ağrılar var kanama bazen var bazen yok hamilemiyim değilmiyim emin değilim doktora gididecektim grev var testlerde negatif çıkıyor daha önce yaşayan oldu mu?