kereminannesiyim biz babası takım forması aldığı için konsepti de o şekilde yapmıştık hiç zorlanmadım 🙃 ama bayramlarda salopet tulum giydirmiştim ben de çok yakışıyor erkek çocuklarına, içine de polo yaka badi, hem rahat hem şık, H&M de özel günler için çok güzel hazır kombinler de var bakmanızı öneririm 👍🏼