4 gündür öksürüyor doktora götürdük geniz akıntısı olduğunu söyledi ciğerlerini vs dinledi herhangi bir şey yok dedi ama çocuk özellikle yatarken arada öksürüyor ve uykudan uyandırıyor kullandığımız ilaçlar prospan şurup zaditen damla be izotonik su ile de buhar veriyoruz.aynı durumda olan var mı