ADLina ben daha çok taze ehliyetliyim 🥲aralık ayının sonunda yapılan sınav da kazandım ehliyetimi. Kursta direksiyon derslerine başlayana kadar babam çalıştırdı. Bu arada arabaya dair birşey bilmiyordum malesef sıfırdan başladım yani. Kursa gidene kadar trafiğe kapalı alan da arabayı nasıl ne şekilde kaldırmam gerektiğini vs öğretti babam aman aman da birşey öğrenmedim çok temel şeylerdi. Bu da kursta ilk derste çok işime yaradı,sadece ilk birkaç defa aracı kaldırmama baktı hocam ve devam edelim dedi parkura gittik direkt baya da birşey yaptık o gün. Benimle aynı saatte başka hoca da başka bir kursiyer vardı ve sanırım ilk dersleri sadece arabayı kaldırmaya uğraşmakla dur kalk yapmakla geçti. Düz alan da ve yokuş kalkışta sürekli stop ettiriyordu çünkü, o da hiç direksiyon başına geçmemiş ilk defa geçmiş birisiydi. En azından bir tık direksiyon hakimiyeti,dönüşler,ayak pedallarına alışmak için bence birkaç defa direksiyon başına geçmeniz sizin yararınıza olacaktır. Kursta direksiyon derslerim başlayınca da kurs harici başka bir arabayı sürmeye çalışmadım kafam karışabilir diye korktum. Dersler de çok istekliydim hocam ne dediyse almaya dinlemeye özen gösterdim ve sıfırdan başlayıp tekte geçtim sınavı ☺️