Gozdemasal Merana arkadaşlar gebelik için tedavi görüyorum çatlatma iğnesi olmuştum ama kan değerlerimde kanser testleri yüksek çıktı küçük boyutta lezyonlar mevcut ilaçlı batın bt çekilecek sizde gebelik olursa bi sıkıntı olur mu çok kararsızım 😕😕
biradamavisi Gozdemasal geçmiş olsun. Şuan gebelik durumu belirsiz dimi ? Her şeyden önemlisi sağlığınız tabii çektirmeniz gerekiyorsa doktorunuz mecbur hangi testler yüksek çıktı cea lar mı ? Geçmiş olsun inşallah kullandığınız ilaçlara bağlı geçici yükselmelerdir.
123aa Gozdemasal olur Tomografi de yüksek radyasyon var pazartesiden sonra çektirmeye çalışın inşallah kötü Bir şey çıkmaz Allah yardımcınız olsun inşallah
Gozdemasal biradamavisi belirsiz durum daha bu hafta sonu belli olacak 19-9 yüksel çıktı 15-3 ve bilirubin yüksek
dlraaa Gozdemasal merhaba benimde 19-9 değerim yüksek sonucunuz ne oldu tomografi sonucunu bekliyorum ben çok stresliyim berbat haldeyim görünce yazmak istedim çok korkuyorum
Gozdemasal Yaademm malesef üç çıktı çekim yapıldı bugün kaç aydır tedavi görüyorum olmuyor anlamıyorum
Yaademm Gozdemasal bende seninle aynı durumdayım canım 2 seneye yakın oldu ama olmuyo hiçbir sorunda yok ilk cocugunuz mu
Gozdemasal Yaademm ikinci olacak nasipse ama ilk de de tedaviydi hamdolsun var bi tane ama bu sürece girince niyeler giriyor işin içine çok berbat bi durum