Gece emmesi bitmeden uyku düzeni diye bir şey yok bence.16 aylıkken kestim sütten çünkü artık hç uyumuyor emzik gibi ağzındaydı ve ek gıda hç almıyor 7 günü bulan kabızlık yaşıyordu. Kestikten sonra 4-5 günde düzene girdi çok şükür. biraz sabırlı olmak gerekir. Ama erken mi kestim diye de vicdan azabı çekiyorum:(