Merhablar, kızım 6 buçuk aylık. Ebeveyn odasında kendi yatağımızda bırakmıştım o sırada işlerim var dı yan odaya gidip geliyordum. Çocuğum 50 santimetreden halının üzerine düştü. Sol yanağı hafif kızarmıştı ama buz tuttum geçti. Sırt üstüydü odaya girdiğimde ve o anlık ağlıyordu. Yavaşça kucağıma aldım onunla konuşmaya başladım sonra sustu. Çok güleç bir kızdır, yüzümle oynayıp gülmeye başladı. Sonra bir kere daha ağladı ardından. Sonra hiç ağlamadı. Objeleri takip edebiliyordu, yine gülüyordu. Akıllı usludur bebeğim. Bir anormallik sezmedim. Hastaneye yine de gitmeye gerek var mıdır ? Doktorumu aradım kusma veya ağlama veya kan varsa gel dedi ama bunlar yoksa yerinde olsam gelmem dedi. İçin rahat edecekse de gel dedi. Şuan uyku saati kızımın, uyudu. Saat 18de oldu, saat 20’de yattı. Ertesi gün götürmeli miyim başınıza böyle bir şey geldimi anlatır mısınız rica etsem.