21 aylık ikizlerim uykh problemimiz var. Özellikle so zamanlarda yerlerine koyunca uyanıyorlar ve onu uykuya sayıyorlar. Gece hala uyanıyorlar ikiside memeye çok düşkün. Memeyi bu aralar bırakmayı düşünüyorum sirke, sabır taşı vs sürücem sanırım bikaç kere denedim başarılı olamadım bende temelden kesin çözümle gidiyim dedim. Kendimde uyutamıyorum hep birini ben diğerini annem yada kayınvalidem kim varsa o uyutuyor. Emzirmeyi kestikten sonra kendim uyutma eğitimi vericem bu ara en çok yorulduğum dönem sanırım. Sizce emzirmeyi bırakınca uykular düzene girer mi? Yada ne zaman düzene girer