mslhfs Kızlar sorum başlıkta 24 aralıkta regl oldum emziriyorum carezette doğum kontrol hapına bu ay başladım dünden beri kanamam var ne yapmalıyım normalmi hapa devam ediyim mi ?
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala mslhfs Edin. Yapıyor. Ara vermeden kullanılıyormuş. Ben ara kanamalrdan bunaldığım için düzensiz kullandım ve şuan hamileyim.
mslhfs NeclaLeylaCeydaOhnealaneala yan etkilerinde yazıyo baktım da emin olmadım 4 aylık bebeğim var kullanmam gerekiyor hayırlı olsun bebeğiniz rabbim isteyene nasip etsin çok zor bakmak büyütmek
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala mslhfs Amin. Öyle vala. 3.geliyo nisanda. Bakalım, Allah yardımcımız olsun.