8 aylık bebeğim üstten iki dişi patladı 4 gün ateşlendi patlamadan önce . Patlayınca rahatlar sandım bu sefer de göğsümü almıyor ağrıdığını sanmıyorum yoksa hep huysuz olur. Emzireceğm zaman çok ağlıyor hem açlıktan hem ememediği için. Elimle sağıp veriyorum o zaman içiyor . Göğsümü bırakır diye de korkuyorum ne yapmam lazım lütfen bişey söyleyin 😔