Hanimlar 7 ve 3 yaşında çocuklarım,30 yaşındayım İstanbul’dayiz ve burda eşimin iş yeri var. Ben de öğretmenlik mesleğimi yapmak istiyorum sınava girip atansam bile doğuya gidersem eşim %90 gelemez ve iki çocukla ben gitmek zorunda kalırım. Buradaki evimiz kira, gittigimiz yerde de kira olacak tabi. Gerçekten eksisi ve artısı olacak bir durum. Bir yandan da diyorum ki özel okulda çalışayım amacım mesleğimi yapmak mesleğimi yapayım.. yani illa atanmak her şey demek mi? Önemli olan mesleğini yapmak değil mi ?Bu arada İstanbul’a da bazen atama oluyor ama puanları yüksek oluyor tabi