Merhaba hanımlar
Oğlum 14 aylık ve tam bir lamba aşığı, hani nerde otursak nerde olursak ilk lamba veya avize dikkatını çekiyor. Direk bakıyor ışığa, bir yetişkin olarak baktığımda gözlerimi direk çeviriyorum cünkü cok keskin bir ışık oğlum nasıl oluyorda bakabiliyor? Ama yeni bişey değil oğlum eskiden beri hep bakar:/ Araştırdım biraz ama net bişey bulamadım. Belki aranızda bu sorunu yaşayan vardır, yoksa benmi cok evham yapıyorum. Dün mesela annemlerdeydik komşularda vardı, içeri girdik baktı etrafına teyzesi kucağına aldı oturdular direk lambaya odaklandı, yanımda bi kız vardı abla dedi niye öyle bakıyor dedi bende dedim ilgisini çekiyordur. Ama direk dalıyor sanki ya emzik de ağzında böyle baka kaldı 🙁
Ha ayrıca gözlerini ovuşturuyor kızarıyor arada 😞