ssba Erkal bugün ilk kez denipolde sedat çolak a gittik çok memnun kaldım herseyi tane tane anlattı sorularıma yanıt verdi kendisi daha önce gata da görev yapmış çok güzel ilgilendi 4 aylık bebeğimle