Kızlar selam kızıma doğum günü konsepti vs herşeyi kafamda kurdum Barbie yapmayı düşünüyorum ama pamuk prenses de olabilir neyse velhasıl kelam konuya gelecek olursam temudan 700₺ kupon aldım önüme güzel kostüm çıktı onu sepete ekledim yok başka şeyler de eklemek gerekiyormuş vs vs bu kadar saçma birşey olamaz internetten baktım biraz pahalı geldi elinde 2 yaş Barbie veyahut pamuk prenses kostümü olupta uygun fiyata vermek isteyen var mı acaba normal de böyle yapmam ama cidden piyasa aşırı pahalı ve temu çok saçma 🤦🏻♀️