Kızlar hangi güneş kremlerini kullanıyorsunuz ve memnun musunuz. Ben the ama purestin lekeli ciltler için olanı var Pembe olan onu kullanıyordum şu an bitti tekrar onu kullanmak istemiyorum çünkü cildim çok çabuk yağlanıyor oda yağlı bi krem sivilce falan yapmadı ama cildimi aşırı parlak gösteriyor birde rengide bi tık köyü oluyor cildime. Bana önerebileceginiz bir marka var mı