demetceylan benimki 10bucuk aylikken cikardi ilk disini.ve dis cikmadan da yiyordu bi süru sey.dis olsun olmasin yemesini etkilemez.istahsizlik varsa belki kan degerlerinden,inek sutu veriyorsaniz ondan olabilir,veya besinleri verme seklinizden olabilir .dönemsel de olmasi mumkun.cok ustelemeyin yani sebepsizse.bi sure sonra duzene girer