morsevenanne9 Canım profilimde postlar var bu süreçle alakalı ordan nasıl oldu tedavi nasıl ilerledi okuyabilirsin. Biraz uzun o yüzden buraya yazamıyorum. Benim kızım da hem içe basma hem de parmaktan içe dönüklük vardı. Fasulye şekli olarak adlandırabilirim görüntü şeklini, benim kızım 9 aylık yürüdü. Uzun süre bekledim düzelir diye ama daha çok ilerledi. Zaten postumu okuduğunda anlayacaksın. Metatarsus teşhisi konuldu bize, süreç hakkında öncesi ve sonrası giydiği ayakkabı hepsi profilimdeki postta var