Yorgunanne3 girlmama önce senim adını arkadaş qorusune we tlfn hakkı için yazdirsin..sende tlfn faturası ikametgah kaqidi kimlik fotokopisi teslim etmen qerekiyo önceden bu sekildeydi..şuan prosedür deqistyse bilmiyorum
Yorgunanne3 girlmama birde yeni alınmış hemen qorusturceklerini sanmıyorum ama yine cezaewini arayip bilqi al özel izin kaqidiyla qorebilitrmiyim die ewet derlerse..adliyeye qidip savcıdan kaqit alabilirsin
girlmama Ahlelele_Ahlelass dün erkek arkadaşımı aldılar t3 e gideceğini söylediler nikahımız yok ikametgah adresimiz aynı nasıl ulaşırım bilmiyorum aileden olmadığım için ne yapmam gerekiyor benden başka kimsesi yok
girlmama bendenbirtanedahayok dün erkek arkadaşımı aldılar t3 e gideceğini söylediler nikahımız yok ikametgah adresimiz aynı nasıl ulaşırım bilmiyorum aileden olmadığım için ne yapmam gerekiyor benden başka kimsesi yok
emiyomu girlmama o dilekce vericek sizin adinizi yazdiricak 3 kisi hakki var o sekilde goruse gidebilirsiniz. Telefon gorus gunu oluyo ayni sekilde o dilekceye yazicak telefon numaranizi. Onun disinda zor avukatla falan haber gönderebilirsiniz
momeymen girlmama o senin adını yazdıracak. Sen dışarıdan bir şey yapamazsın. Ya da avukat yollaman gerekir. Tc ni filan da bilmesi gerekiyor çünkü. İkametin önemi yok sadece 1. Derece yakınlar ve ismini verdiği bir kişi değişmediyse
babybabyt girlmama erkek arkadasiniz derken sevgiliniz mi sosyal bir arkadas mi kimsesi de yok benden baska demissiniz
babymamma girlmama avukatla görüşüp özel izin alabilirsin onun dışında görüş için aile bireyi olmak gerekiyor
simseklivekalpli girlmama ulaşırım derken telefon mu görüş mu? Ailesinden birisi hat faturası verecek telefon görüşü için o hattı siz alırsanız görüşebilirsiniz. Görüşe gitmek istiyosaniz da adınızı yazdirmasi gerekir yoksa giremezsiniz ikametin bi önemi yok.
girlmama babymamma cezaevini aradım az önce geçici koğuştaysa telefon hakkı yoktur dedi senin ya da onuniçerden talep etmesi lazım dedi aile dışında 3 kişiyle görüşebileceğini biliyorum ama bu prosedür nasıl ilerliyor bilmiyorum
girlmama simseklivekalpli ailesinden kimseyle görüşmüyor sadece ben ve benim ailem önceliğim telefon daha sonra görüş
rozeriin girlmama sizin adınızı yazdirması lazım ailesine iletin onlar söylesin oylelikle yazdırsin sizi
simseklivekalpli girlmama görüşe isminizi yazarsa görüşebilirsiniz. Ama telefon görüşü böyle olmuyor. Birinci dereceden yakınlarının hattını arayabiliyor sadece.
girlmama rozeriin numaram ezberinde var beni yazdıracaktı ama arayan soran olmadı benden başka kimsesi yok dün sinirimden sarılmadım bile çok pişmanım yüzüne bile bakmadım çok merak ediyorum şimdi iyi mi diye
mematiii girlmama içeride birley olmaz yüz karartıvı bi suçu yoksa onun harici numranı verdiysede zaten arar nezaman arma hakkı varsa onun harici görüş günü için nereye sevfkedildiyse orayı arayıp bilgi alabilirsin.
mematiii girlmama içeride birşey olmaz nranızı verdiyseniz arama günü olduğunda arar sizi onun harici sefkedildiği cezaevini arayıp görüş günü bilgisi alabilirisniz
girlmama mematiii umarım herkes korkutuyor hayatında ilk defa içeri girdi çökerler üstüne falan diyorlar
Deletedmom_216 mematiii istedikleri zaman arayabilir diue bikiyorum ama disardan birisi cezaevinin ibanina mi ne bi yere oara yatirmasi gerekiyo sonra arayabikiyomis istedigi zaman
girlmama emiyomu peki bu kaç gün sürer acaba ben para falan da yatıracam ona ama her yerde farklı bişey yazıyor nasıl yapıcam hiç bişey bilmiyorum
Deletedmom_216 girlmama o eskidendi canim simdi yok oyle bisey merwk etme. Ha sucu nedir bilmiyorum sucs gore de davraniyolar. Kadin cinayeti kadina ve cicuga tecavuz oldugunda farklı muamele gosteriliyodur dogal olarak.
dogu2608 girlmama hayır neden öyle bir şey olsun. İçinizi rahat tutun. Sonuçta suça göre ayırıp ona göre yatıyorlar.
emiyomu girlmama dilekce verdiginde gorus gunune kadar ayarlanir o. Kogusun gorus gunu ne zamansa o zaman gorebilirsiniz yani. Parayida o zaman yatirabilirsiniz