esratr1 sulu değil de katıya yakinsa kayısı kıvamı bir şey olmaz bu güne kadar hep sulu yumurta yemisimdir rafadan hiçte bakteri kapmadım çocukluğumdan beri. Yag konusunada gelince ayçiçeği yağı kesinlikle kullanmayın. Zeytinyağında neden topaklansın ki ben yapıyorum bir şey olmuyor, tereyagida ekleyebilirsiniz, Zeytinyağı ile beraber