edos123 büyük oğlumda 6. Ve 12 ayda aşı yapılmıştı küçük oğlum için doktorumuza sordum bende ne aşısı ve neden diye özellikle son 2 yılda aşı karşıtlarından dolayı kızamık vakalarında artış olduğu için ek doz olarak 9. Ayda kızamık aşısı koymuşlar daha önceden vakaların çok görüldüğü illerde yapılıyormuş şimdi rutin aşı programına eklenmiş. Oğlumu etkilememişti ağrı vs de olmadı, buz yapabilirsiniz aşı yerine sabah da bir şeyi kalmaz inşallah.