Kızlar bebeğimin trambosit kanı düşükmüş ( beyaz kan ) vücudunda kırmızı benekler oluyor arada geçiyor gibi 15 günde bir kan veriyoruz sonuçlar iyi çıkıyor bi kan hücresi düşükmüş çok korkuyorum bir şey çıkacak olacak diye bu ara da emmesi falan da gayet iyi hareketli de görünürde hiç bir şey yok sadece kırmızı benekler hariç 4 ay olacak bi kaç gün sonra bu durumu yaşayan var mı aranızda