minikoalaannesi 2 ay 20 gunluk bebegim 2 numara takili su an biberonda ama icerken yoruluyor sanirim az geliyor yani 3 numaraya gecmeli miyim burada okuduklarim hala yenidogan basligi kullaniyoruz demis ama
canissmom minikoalaannesi benim bebeğim de 3 aylık olmak üzere, biz bayağı uzun zamandır 3 numarayı kullanıyoruz. Siz de geçebilirsiniz red gibi sorunlar olmaz
Livmom minikoalaannesi 3 numara kullanmanız daha ideal 1+ çünkü o başlık doğru olan o 2 aylık olduk bizde onu kullanıyoruz 1 aydan beri
minikoalaannesi hazal_karaca oda yavas akisli degil mi zaten meme reddi olmaz degil mi ayni zamanda emziriyorum da
canissmom tamamm Philips avent biberonların numarası başlık kısmında şeffaf bölüm var ya, emzik kısmı. Orada yazıyor ☺️
tamamm tamamm minikoalaannesi bebeğim avent 2 numara emzik ucunu ısırmış koparmış üç dört numara emzik ucu ile değiştirsem uyumlu olur mu
rabiagn 2 aylık bebeğim var. Hem emiyor. Hemde mama veriyorum. AC mama normal mamaya göre daha kıvamlı ve yoğun olduğundan Avent No 3 başlığını kullanıyorum. Çok rahat çekebiliyor.
minikoalaannesi esra2024 bitiremiyor cenesi yoruluyor uyuyakalip hemen geri kalkiyo 1 saat suruyo biberon icmesi 90 cc o da
gevrek Merhaba bebeğim 27 günlük mama takviyesi yapıyorum mecbur 2 numara emzik kullanıyorum falan çekemiyor emzik gibi ağzında tutuyor. Bakıyorum mama hiç eksilmemiş. 3 numaralı başlığa geçsem sorun olur mu? Ya da önerebileceğiniz başka marka var mı?