supermananne eğer destekciniz varsa artmaz ilk zamanlar 4-5 ay kadar annem yanımdaydı haftada 3 gün falan sürekli emzirme ve süt sağma imkanım oluyordu o zaman da süt çok artıyor hatta mastıt kiyilarinda geziyordum hep gün içinde biraz olsun uyuyabiliyordum düzenli yemek yiyordum o günlerde o iyi geliyordu eşim de her imdat dememe işten koşup geliyordu sağolsun patronu çok anlayisliydi 😂 ayrıca mama da kötü bir şey değil ben hala anne sütü veriyorum 10. Ayda mamayi da bıraktık komple günde 1 kez yada 2 günde bir sagip biriktirip veriyorum 14 ayliklar mamanın da bir zararını görmedim o olmasa benim hastalık sürecimde bebelerim aç kalırdı sonuçta muthis bir buluş bence hiç üzmeyin kendinizi