Kızlar 7 günlük bebeğim var sarılık değerimiz yükseliyor bir türlü düşmedi hastanede yattık ışık tedavisi aldık bir tek o gün düştü sonra yine yükseldi mama takviyesine başlamak istiyorum 30 cc kadar ama çok korkuyorum meme reddi olur diye ne önerirsiniz nasıl vermeliyim mamayı şırıngayla mı anne sütü kaşığıyla mı