[silindi] cuma günü yaptırdık 25 günlükken, cumartesi akşama doğru hiçbir şeyi kalmamıştı, göz kremi olarak geçen bir kremi sürdürdü doktor üç gün sürdük. Ne gazlı bez ne pansuman hiçbir şey sarmadı da. Kakası olmadıkça bezi almayın dedi. İlk gün calpol verdik belki ağrısı olur diye, üç günlük de antibiyotik. Her doktorun yöntemi farklı doktorunuzun dediği gibi yaparsanız sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. Bezi bir beden büyük olsun ama çok rahat ediyorlar🥰