Bende yaptırdım 2 doz devamını da yaptıracağım aşı konusunda çok hassasım. Sadece üzüldüğüm nokta çok pahalı aşılar bir şekilde yaptırıyoruz ama yaptıramayan bir sürü insan var. Sonuçta bebek bunlar sağlığın parayla bu kadar endexli olması çok yanlış en azından bebekler için eşit sağlık hizmeti olmasından yanayım.