Annenler merhaba
Bebeğim 2 aylık yeni oldu. Aptamil ve hipp kullandım gaz ve kakasını yeşil ve yapış yapış yaptığı için bıraktım. Şimdi bebelac gold kullanıyoruz ama 3 saatte bi 120 istiyor ve 3 saati zor görüyoruz. Doğum kilosu 3,5 tu şimdi 5 oldu. Yarın doktor a da soracağım ama sanki bebek doymuyor. Sma ya mı geçsem diye düşünüyorum.
Sizin deneyimlerinizi merak ettim.