Kızım 21 aylık olacak,nisanda doğum günü bez bırakmayı düşünüyoruz o zamana kadar. Eğlenceli lazımlık vardı bugün a 101 de almadım pahalıydı(500 liracık) 🥴 çevremde bi kaç kişi direk klozete oturt lazımlık filan gereksiz dediler bilemedim bende nasıl olur bu işler tecrübeli annelere sorayım dedim. Klozetin üstüne çocuk için aldım bi tane o plastiklerden. Sizce müzikli o lazımlıktan alsam mı? Yoksa o paraya yazık mı😄