Kızım 3 yaşına girecek 2 gündür meme vermiyorum ama moralim çok bozuk çünkü biraz ani bıraktım azaltamadim çünkü her şeyde meme istiyordu biraz nasıl yapacağımı bilemedim ve birden açmadım ona büyüdüğünü söyledim ama bu soylemim onu ikna etmedi gece sarılarak uyucaz meme olsa da olmasa da seni her zaman çok seviyorum ne zaman istersen sarılabiliriz tarzi şeyler söyledim ama o memeyi birden acmayisimi kızım anlamadı anlamlandiramadi sanırım tabi bu zamana kadar ara ara artık büyüdüğünü yakında meme etmeyeceğini vs söylüyordum ama dediğim gibi çok bunaldigim bir anda birden artık emmeyecegini söyledim ona şefkatle yaklaşıyorum daha da hassas davranıyorum ama gözlerindeki hüzün beni mahvediyor anneler bana yardımcı olur musunuz kızıma daha açıklayıcı neler yapabilirim neler diyebilirim ben onu emzirmeyi de çok sevdim bağımız zedelenir mi korkuyorum kızıma ne diyebilirim ne zaman bir şeyler diyebilirim umarım beni anlamışsınızdır simdidien çok teşekkür ederim yardımcı olursanız çok sevinirim 😔