busrasya23 canimoglum55 konak şampuanları var bildiğim kadarıyla bir de zeytinyağı sürüp tarıyorlar ama bebek yapı sürüp taramak daha mantıklı geliyor bana
hazal_karaca canimoglum55 benimde öyle bugün ebe zeytinyağı kullanmamı söyledi banyodan önce sürüp yumuşatıp taramamı söyledi hafif ve bitene kadar devam ettiricekmişiz
Ezooezz canimoglum55 benim de acemiliğime geldi ve biraz geç müdahale ettim ama iki banyo da temizlendi şükür . Zeytinyağı sürün 10-15 dk bekletin sonra ince uçlu tarakla ya da konak tarağı varsa onunla tarayın direkt soyulur gibi çıkıyor zaten bir de mustelanın köpük şampuanını önermişti doktor onu da kullandım geçti hemen
Lavinia_- canimoglum55 benimde bebeğim 3 aylık doktorum banyodan önce zeytinyağı ve karbonatı kremsi hale getirip sür ondan sonra biraz tara dedi işede yaradı baya
graycloud Konak büyük bir sıkıntı değil ve çoğu bebekte olan bir durum öncelikle o yüzden sıkıntı yapacak bişi yok konak önleyici şampuan kullanabilirsiniz biz en çok ecowellden memnunuz sürekli onu kullanıyoruz