sdrnaz Geçmiş olsun kardeşim benim babam akciğer kanseri 3.evrede biz geç öğrendik 😔 babam grip olmuştu ve geçmeyen öksürük kaç hastaneye gitti ,özel hastane hepsi grip dedi antibiyotik yazıp gönderdi ama babamın öksürüğüne hiçbiri fayda etmedi kendi doktora dedi ben kansermiyim bu öksürük hiç geçmiyor deyince doktorlar tomografi çekildi ve babamda 6cm kitle var denildi doktor direk yüzüne söyledi akciğer kanseri diye o an 😭😭 sanki tüm dünya başıma yıkıldı sanki ama babam sakin olun Allah dan geldi isyan etmeyin dedi babamın o teslimiyeti imanı hemen kabullenmesi bizlere teselli vermesi o kadar zordu ki ,biz inanmadık kanser olduğuna çünkü babam sağlıklı ,doğru düzgün hastaneye gitmiş insan değildi özel hastaneye gittik tekrar tomografi çekildi ve doktor kanser dedi babamı tıp fakültesi göğüs hastalıkları bölümüne gönderdi ,orda doktor biyopsi yapılacak dedi babamdan parça alındı 10 gün sonra sonuçları çıkar denildi ve sonuçları öğrenmeye gittiğimizde babamın 3.evre akciğer kanseri ,kötü huylu hızlı yayılan türü çıktı yıkıldık çok zordu kardeşlerim annem ben hiç bu yaşıma kadar acı çekmemişim, hiç bu kadar ciğerimin yandığını hissetmemiştim çok çaresizdik 😭😭😭 çünkü tedavisi yok sadece kemoterapi ve Işın tedavisi var ameliyat yaparız fakat tekrarlar dedi çektiğiniz acıyla kalırsın dedi ,öyle deyince ameliyattan vazgeçtik,0 Allah’a şükür maddi gücümüz iyiydi erkek kardeşim doktora ne hangi ilaç babama iyi gelecekse onu alırız dedi doktora maddi yönden Şifa olacak ilaç varsa alalım getirelim dedi ,ama doktor hiçbir ilacın faydası yok kemoterapi alacak dedi ve babam 6 kür kemoterapi aldı 3gün üst üste aldı hastanede yattı,kemoterapi babamı tamamen değişirdi çok sinirli agresif biri yaptı sana nasıl anlatsam bilemiyorum ki saçları döküldü ,kaşları ,kirpikleri hep döküldü 🥹🥹🥹 babam birden yaşlandı ,sadece moral onlara en iyi destek moral yanında üzülmedik, hasta olduğunu hissettirmedik temiz hava alacağı yerlere gitti yanında güldük diğer oda da ağladık😭 hastaneye defalarca yattı enfeksiyon kaptı solunumu çok azaldı eve oksijen makinesi aldık onları kullandı hastane süreci kemoterapi süreci çok zor ama alışıyorsun o sürece artık hepimiz kabullendik babamın hasta olduğuna bunun Allah dan geldiğine hiçbir şeyin faydası olmadığını anladık teslimiyetimiz Allah’a ,babam Allah fan geldi gidecek bir yerimiz yok imanımız var Şifa gelirse Allah’tan gelecek dedi ve 6 kür kemoterapi aldı ,1 ay Işın tedavisi oldu ve artık tekrar Pet çekilecek kansere bakılacak tedavi nasıl etki yapmış diye ve sonuç BABAM kanseri yendi😭😭😭😭 vücudunun hiçbir yerine sıçramamış akciğerinde kide kaybolmuştu Allahım hastane bize düğün yeri gibi oldu babamın o ağlaması gelip bizlere sarılması Allah’ıma binlerce kez Elhamdülillah Rabbım tüm hastalara şifa versin inşallah ve 3ayda bir kontrole gelecek dedi doktor ,3 ay sonra gittik yeniden pet çekildi ve babamın sonuçları tertemiz çıktı hiçbir organında akciğerinde kanser hücresi yok Elhamdülillah, babam hayatta saçları,kaşların,kirpikleri ,yeniden geldi gençleşti neşesi ,morali Elhamdülillah iyi hiçbir ilaç kullanmıyor Şifa Allah’tandır sabırlı olun isyan etmeyin ,Allah’tan geldiğine inanın teslim olun o zaman herşey düzelmeye başlıyor, uzun oldu kusura bakmayın sormak istediğiniz birşey olursa herzaman sorabilirsiniz😊