Feratlarvekupeklergiremez_ 20 günlük bebeğim için biberon emzigini 1 numara mı almalıyım 2 numara mı ? 1 numara alsam bebeğim kaç aylik oluncaya kadar kullanabilirim. Kafam çok karıştı kullananlar tecrübesiz annişkoya yardımcı olur musunuz ? 🥹🫶🏻
endegerlima Feratlarvekupeklergiremez_ bir numara alin 2 numara biraz daha hızlı akışlı Philips’in biberon emzikleri çok değişik gerçekten
supermananne Feratlarvekupeklergiremez_ valla ben 0+yazanı aldım 2 numaralı geldi onu kullanıyorum 1 numaralıya aşırı yavaş içemiyor çocuk zorlanıyor yazıyordu
Feratlarvekupeklergiremez_ endegerlima 1 numarayı kaç aya kadar kullanabilirim ki ay cidden delircem 😃 birinde sıfır ay üstü yazıyor birinde 1 ay üstü 😃
Feratlarvekupeklergiremez_ leylaamira Benim bebeğim hem emiyor hem mama içiyor. Emmeyi bırakmasın diye yavaş akışlı almak istiyorum ama 1. Ayına da yaklaştı. Bende 2 alayım o zaman. 1 numara o kadar az akıyorsa içemedigi için kabul etmeyebilir. 🥹 Çok teşekkür ederim 🌸
Feratlarvekupeklergiremez_ supermananne Evet yorumlarda yazmışlar çok yavaşmış bende 2 alayım o zaman. Çok teşekkür ederim 🌸
leylaamira Feratlarvekupeklergiremez_ başta beni hiç emmemişti bu yüzden sağıp biberonla veriyordum ama kendimi de de arada emdiriyordum tek biberonla içmesine rağmen sonradan beni de emmeye başlamıştı. Bebekten bebeğe değişiyor demekki biberonla içmesi etkilemedi bizi
Feratlarvekupeklergiremez_ leylaamira Benim bebeğim lansinoh biberon kullanıyor henüz meme reddi olmadı ama biberon mu gaz yapıyor çözemedim. O yüzden birde avent denemek istedim inşallah bizde meme reddi olmaz. 🥹