Tosbigin_Annesiii
Ben ikisini de denedim. Lansinoh kullandıktan sonra göğsümün şekli bir tuhaf oluyordu. Ayrıca çok kısa bir süre içindeki valf yırtıldı, hastanede yatıyordum ve çok zor duruma düşmüştüm. Philips’ten ise çok memnunum, düzenli kullanıyorum. Uzun süre kullanacaksanız tavsiyem ikili almanız yönünde.