Merhaba. Bebeğime 1 ay oldu ek gıdaya başlayalı 3 haftadır çoğu verdiğim şeyi yedi ama 1 haftadır ağzına birşey sürmüyor. Sadece yoğurt yiyor çorba muhallebi püre meyve hiçbişey yemiyor. Önceden sevip yediği şeyleri de yemiyor. Neden böyle olmuş olabilir sonradan düzelir mi? 😔