instamomdegil bizim doktorumuz ne zaman istiyorsa o zaman vereceksin o fazlalığı atar emme zamanına sen karar veremezsin buna bebek karar verir demişti. Ben öyle yaptım arkadaşlarım yine mi emecek diye gülüyorlar bana. Sütüm de var ama ne zaman isterse veririm. Belki de amaç orada kalmaktır, kokunuzu almaktır 🥹 dediğim gibi bize de obez olur dediler ama takmıyorum ilk kızımda ilk zamanlar kiloyu çok güzel alıyordu. Bir yürümeye başladı, ek gıdaya geçtik hepsi puf. Şuan 3 yaşında zar zor 15 kilo oldu. Süt sağmaya da bakmayın. Benim bazen 180-200 çıkar bazen 60 ı zor görürüm. Şüpheniz varsa bestlak, i mom latte tarzı takviye kullanın 🌸 60 mama verin bir ağlıyorsa 90 yapın. Mamadan sonra susuyorsa bir öğününüze mama eklersiniz o ara sağım yapar çoğaltırsınız. Mama verme diyenleri de anlamıyorum emziremeyen, sütü az olan, çocuğunun mide kapasitesi fazla olan vs anne var. Aç mı kalsın çocuk. Bence mamayı deneyin ☺️