Melek12066_ İlk zamanlar biz de sma comfort kullandık uzun süre, gaz problemleri azaldıktan sonra ve comfortu bulmak bazen zor oluyordu optiproya geçtik, hala devam ediyoruz, 18 aylık oldu neredeyse ve hala 1 numaradayız, doktor anne sütüne en yakının 1 numaralar olduğunu söyledi bize ve değiştirtmedi, zaten artık günde içtiği sayılı tabi normal beslenmeye geçtiğimiz için.