biroglanannesii1 Kızlar yaklaşık 3 ay olmuştur dikişsiz 20’lik diş çekildi. Ama diş bütün geldi hiç bir kırık yoktu. 2 gündür çekilen yer ağrı yapıyor bütün sol yanağım ve solda ki dişler de ağrı var bu neden olur. Sizler de yaşadınız mi?
ipeksibel biroglanannesii1 p biroglanannesii1 dişlerde çürük var mı canım varsa belki o çürügun ağrısı oraya vuruyrodur
lAmMelodi biroglanannesii1 Diş ağrısı çok kötü ya yeni kurtuldum geçmiş olsun.20 lik degilde bende başqa bir diş tedavi oldu meger enfeksiyon olmuş.2 ay sonra başladı sağ tarafda kulağıma vuran ağrı sonra sola geçti.En son sağ yanagim sisti hemen enfeksiyon doktoruna gitdim dişten dedi antibiotik yazdı.Oyle geçti.Doktora gitdim krem verdi.
ipeksibel biroglanannesii1 ben de 2tane 20lik çektirdim ağrım yok ama ilk cekildiginde iki diş birden cektirdmiatim beynimi hissetmiyordum
biroglanannesii1 ipeksibel İlk çekildiğin de hiç bir sorun olmadı sonrasın da ağrı falan da yaşamadım hic. 3 ay sonra işte ağrı hissediyorum şimdi
ipeksibel biroglanannesii1 ilk defa duydum doktora gitseydim aorardim gitmeidm bugün benim cekimelrim devam ediyor bir 20lik kaldı ama yirmiligin yanındaki dış çekildiğinde ben bittim ağrım var diye doktoru aramıştım bana şey demisti kokun yapısıyla alakalı gayet normal endişe etmeyin bir kaç güne geçer demisti
biroglanannesii1 ipeksibel 3 gündür başladı işte geçer diye bekledim ama devam ederse gideceğim tabiki de
ipeksibel mematiii 3ay geçmiş diyor canım 3ay da ağrı kalmaz ki aklıma şey geldi yediğin birşey girmesin oraya ağzını calkalasaydin
biroglanannesii1 lAmMelodi Gideceğim ben de devam ederse durulacak gibi değil neyin nesi anlamadım ya