merube rabbim şafi ismiyle şifa nasip etsin benimde beynimde anakroid kis var istanbuldaysanız Bakırköy sadi konukta çok iyi beyin cerrahları var benim doğum riskim vardı beynimdeki kistten dolayı ordan rapor çıkartmıştım ve çok iyi profesör doktorlar var bir görüşün isterseniz