Gizeem0901 Kızlar birşey sormak istiyorum oğlum 1 yaşında yürümüyor daha ona vicco ilk adım almak istiyorum ama yaza da biraz kullansın istiyorum en azından mayıs haziran gibi bu ayakkbıları yazın kullanabilir mi yoksa kışlık mı ?
defnevedoruk Gizeem0901 çok satan modelinden bahsediyosanız onlar zaten yazlık şuan ayak üşütür bence