Mikisss Canım merhaba, benim de kızım 34+1 ile dünyaya geldi. Kilosu çok düşüktü ilk zamanlar bende sen gibiydim çok korkuyordum sütüm de azalma da oldu. Elenatal 3 kullanmaya başladım. Hem psikolojik hem de süt açısından hem de değerlerim açısından çok olumlu sonuçlar aldım. Sarılık konusunda da bolcana emzir emin ol zamanla azalacak 🤗 kendini sakın çok kasma mükemmel bir annesin ♥️